poniedziałek, 9 lutego 2015

7. André Schürrle

Siemka ! Dzisiaj mam dla was autograf Andre Schurrle. Jest on niemieckim piłkarzem występującym w Wolfsburgu . Wcześniej grał w moim drugim ulubionym klubie czyli Chelsea. Pomimo , ze ten autograf jest  łatwy do zdobycia dla mnie jest ważny , ponieważ bardzo lubię tego Niemca a poza tym jest świetny w Fifie 15. Otrzymałem 3 podpisy na trzech różnych kartach więc 2 idą na wymianę. Mam nadzieję , że się spodoba. 
Pozdrawiam !   

Wymarzony ? - Nie 
Jak zdobyłem ? - mail na info@andre-schuerrle.de 
Ile czekałem ? Dwa tygodnie 

7 komentarzy:

  1. Gratki :) dodałam do obserwowanych i liczę na to samo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo zainteresował mnie Twój blog. Gatuluję Ci tylu autografów. Co powiesz na wzajemne dodanie swoich blogów do linek. Pozdrawiam blizejgwiazd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Bardzo chętnie ja już dodałem.

      Usuń